שיחות ועידה בוידאו - ההמצאה שתשנה לכם את החשיבה העסקית
סוף כל סוף המציאו מכשיר שפוטר אתכם מהצורך לצאת מהמשרד לכל פגישה מינורית, שאפילו פוטר אתכם מלנסוע לכל בכל שבוע רק בשביל לנהל כמה ישיבות עסקים חלקן חשובות יותר חלקן חשובות פחות. מעכשיו תוכלו לנהל לפחות חלק מישיבות העסקים שלכם מהמשרד ומבלי צורך להוציא את כף רגלכם החוצה. איך זה פועל? מדהים כמה שזה פשוט - על ידי שיחות ועידה בוידאו. שיחות ועידה באופן כללי, תמיד נראו לנו כמו אמצעי ביתי לניהול שיחה עם כמה חברים בו זמנית - משהו שמתאים בעיקר לילדים. אך עם התפתחות האינטרנט המהיר, מסכי ה-LCD ואחר כך ה-LED וכמובן, מכשירי וידיאו חדשים המאפשרים ניהול שיחות ועידה בוידאו רבות משתתפים, אין יעיל מזה לשם ניהול ישיבות עסקיות אפילו של עשרות אנשים. שיחות ועידה בוידאו אפשר לנהל עם עד 25 משתתפים והדבר תלוי כמובן במערכת שיחות ועידה בוידאו שברשותכם ובחיבור האינטרנט שלכם.
איך פועלות שיחות ועידה בוידאו?
שיחות ועידה בוידאו פועלות באמצעות מערכת חדישה המורכבת ממכשיר וידאו מתקדם, טלוויזיית LCD או LED, מערכת סאונד, מיקרופונים עוצמתיים וחיבור מהיר לאינטרנט. מנהל הישיבה יכול לבצע מספר פעולות חשובות ולשלוט על הועידה כולה אונליין. מערכת שיחות ועידה בוידאו מכנה למנהל הישיבה לערוך מפקד משתתפים, מתריעה על כניסת משתתפים לישיבה או באמצעות צליל ואף בציון שמו של הנכנס במקרה שמספר השיחה מוכר ומזוהה, לזהות את מכור השיחה ואת מספר השיחה, ניתוק משתתפים, התחברות רק למשתתפים רשומים, קוד גישה לסינון השיחות ולמניעת מעקב על השיחות במקרים של ישיבות חסויות ועוד.
שיחות ועידה בוידאו - פגישות עסקים לכל דבר
בשל המרחק הפיזי בין משתתפי הישיבה לעתים נותר הרשום המוטעה כי השיחה הינה פחות רשמית, פחות חשובה ואפשר להתייחס אליה בקלות ראש יחסית. אך הדבר אינו כך ויש להתייחס אל שיחות ועידה בוידאו בדיוק כפי שהייתם מתייחסים לישיבת עסקים פנים אל פנים. שיחות ועידה בוידאו רבות מתנהלות עם גורמים מחו"ל בעלי קודי התנהגות ואתיקה שונים משלנו ופעמים רבות עלינו להתאים את עצמנו אל קודי ההתנהגות שלהם. כך למשך שיחות ועידה בוידאו שנקבעה לשעה מסוימת חייבת להתחיל בזמן ויש להתייחס אליה במלוא הרצינות כאילו נקבעה לשעה ולמקום מסוימים ולא רק לשעה מסוימת. בשל אופיין של שיחות ועידה בוידאו יש שמתפתים לבצע פעולות אחרות בזמן ניהול שיחות ועידה בוידאו דבר אשר בהחלט עלול לעורר את חוסר שביעות רצונם של המשתתפים האחרים. לכן הקפידו מאוד להתייחס אל שיחות ועידה בוידאו באופן הרציני ביותר והראוי ביותר על מנת לאפשר לשיחת הועידה בוידאו להתנהל על הצד הטוב ביותר ועל מנת להפוך את השיחה ליעילה, זורמת ועניינית.